pátek 23. října 2009

Tak mam za sebou dalsi nocni smenu, nastesti to tentokrat nebylo tak strasny. Vetsinu casu jsem stravil u "rozdelovacu", takze jsem se moc nenadrel. I kdyz tech dvanact hodin bylo opet nekonecnych. Kazdopadne jsem si uz docela zvyknul. Dneska jsem mel jit taky, ale volal mi ten zamestnavatel, ze pro dnesni vecer prace neni. O vikendu se nastesti taky nemaka, takze mam krasny tri dny volna. Andrejka ma dneska denni, takze stravim den v knihovne a k veceru si jdeme dat s klukama basket na hriste. Zitra se chystame na mensi turu. Nasli jsme na mape peknou trasu po hrebeni nad takovyma zatokama, tak se uz moc tesime. Hlasi na zitrek konecne hezky, doufame, ze to vyjde. Jinak dnes opet skarede, obvykly pocasi, 13stupnu, zatazeno. Ve Skotsku jsem byl v zabkach jako nejvetsi exot, ale tady je ma snad kazdej. Horsi je, ze je nosi i v desti a zime. Nechapu. A jeste jedny veci jsme si vsimli, ktera nam prijde fakt divna. Hodne lidi tu chodi naboso. Nekde na louce se to da pochopit, ale po meste, po obchodech to vypada vazne divne. Andrejka vzdycky rika, ze si urcite nekde pichnou injekcni strikacku do nohy:-)
koupime si s klukama pristi tyden prut na ryby a vyrazime. Chlapik v praci mi rikal, ze se tu smi chytat zadarmo i v rece, tak zkusime, jestli jsou v Opawe nejaky ryby.
Jinak pracuju vetsinou se samyma Filipincema, ktery tu jsou treba dva roky, doma maji rodinu a vydelavaji si tady, aby pak mohli podnikat. Mluvi hezky anglicky, takze se s nima dobre povida. Jen maji trochu jiny predstavy o rodine. Vcera se me zrovna jeden ptal, kdy planuju zalozit rodinu a kdy je u nas normalni se ozenit a mit deti. Kdyz jsem mu rek okolo 28, zacal mi promlouvat do duse, ze je to strasne pozde a ze idealni je vek tak 22. Ze pry o tom mam premyslet - blazen:-)jo a vsichni tyhle Filipinci jsou o hlavu mensi nez ja, coz neni uplne bezny. Mam z toho vazne radost:-))
V nedeli pridam fotky ze zitrejsi tury, takze see you..

3 komentáře:

  1. Tak jestli jsi teď jeden z nejvyšších chlapů na jižním ostrově, tak to jsi king :-) A to že nebude skoro žádnej day off mi pochopitelně nevadí. I ve Skotsku jsem to bral zodpovědně. Jen hlavně ať jsou vždycky volný víkendy, ať mužem dělat výlety a užívat si prkna a koupání v moři. Teď budu dva dny doma, tak doufam, že se dostaneš na net a ozvi se mi, ať může domluvit další věci

    OdpovědětVymazat
  2. A uz mate teda koupenou vybavu a kocarek? :-) ted kdyz jsi tam v tom hobitine ten obr, tak bys jim mel ukazat, ze to taky umis :-D. Akorat sem zvedav, co budou riakt, az dorazi kingkong jezek. Ale treba by toho mohl vyuzit a mit i kingkongovskej plat jako ve Skotsku...

    OdpovědětVymazat
  3. Jako Petaku, ty si z toho děláš prdel, ale já to beru smrtelně vážně :-) S mojí produktivitou práce potáhnu novozélandskou ekonomiku prudce nahoru a kdyby to náhodou nevyšlo, tak začnu hrát basket za místní reprezentaci a to by bylo aby nebylo :-)

    OdpovědětVymazat