pátek 16. října 2009

Tak jsem konecne nasel cas na nejakej delsi a rozsahlejsi prispevek, pridam i par fotek.
Takze jak zacit..
Z planovany prace v mussels factory se zatim nic nekonalo, proste se neozvali. Zato prisla prace jina.Bohuzel ji mam zatim jen ja, delam hlavu rodiny:-)
je to prace v bottles factory, neboli v lahvarne. Vse zacalo tim, ze se me pani z backpackeru zeptala, jestli nahodou nehledam praci, ze by neco mela. Takze jsem po tom skocil jako pes po kosti. Prace spocivala v nakladani krabic s vinem do velkych kontejneru, ktery se pak rozvazi po celym svete. Jenze vyber nas tri pracantu podle me nebyl zrovna nejchytrejsi. Nakladali jsme skoro 20ti kilovy krabice do strasnych vysek a to jsem byl z ty trojice nejvetsi ja:-) takze to byl trochu boj, ale zvladli jsme to. 5 hodin dobrych. Odjizdeli jsme zpatky k backpackeru a pan se nas pri vystupovani jen tak mimochodem zeptal, jestli nechceme jit jeste vecer. Zaslech jsem ho jen tak na pul ucha, takze jsem se hned prihlasil. No, hodne jsem si pak nadaval. V pul 5 me znova vyzvedli a ja v domneni, ze to bude zase par hodin nakladani, jsem si nevzal ani svacinu.
Skutecnost byla kruta. Upsal jsem se na dalsich 12 hodin nocni smeny v bottles factory. Nakladal jsem krabice s vinem, stal u pasu a daval "rozdelovace" mezi jednotlivy lahve a takhle porad dokola. Tech 12 hodin bylo nekonecnych, ale zvladnul jsem to.Jen jsem az na posledni 2 hodiny dostal rukavice, takze ted pisu sotva 3 prstama, zbytek mam nefunkcnich:-)
takze takhle zacala moje prace v lahvarne, uz se tesim na dalsi smenu. Od pondeli by tam mela zacit pracovat i Andrejka, ale snad v jinym oddeleni, takhle by z ni strhali kuzi z tela...
takze moje heslo bylo celou noc fucking bottles, ale ted si rikam, ze 2500 nebude spatnych:-)
jinak dneska jsme si zalozili ucet.Vzkaz pro vsechny cesky banky: mate se jeste hodne co ucit. Vsechno vyrizeno za 15 minut bez zadnych zbytecnosti, vsechno jasny a srozumitelny..

takze see you, pisu z knihovny, je tu internet zadarmo..asi tady teda budu casteji.

1 komentář:

  1. Jsi bojovník Šumi! 16 hodin denně asi žádnej med, ale konečně jsi se chytnul a teď už bude tolik práce, že budeš muset nabídky odmítat :-) Je to peklo si vydělat na chleba a vodu, ale to zmáknete :-) Fotky opět super..u nás začala Ladovská zima a jen sněží a prší. Takže bych nejradši zítra zmizel za váma.. dneska jsem s překvapením zjistil že mi právě zrušili let do Londýna, takže letím až 11.11. do London a to se budu modlit, aby nebyla žádna kalamita a do 24 hodin abych se tam dostal a hned hurá za váma si užívat..Pozdravuj Opi, ať se pěkně stará o vaší domáctnost :-)

    OdpovědětVymazat